Tuesday 31 May 2011

HE IS AYEN !

ni muka JEBEK si ayen. haha. kalau dia na nanges, mke dia slalu cmni. budak ni suke pendam
bila dia na nanges, dia wat mke JEBEK cmtu, then ngalir air mate je.dia ta jerit2 cm bdk lain tau,
 gmbr kt ats tu bkn time dia nanges tp tu sj je aku sruh dia ajuk blik wat mke tu.



okeh, aku sayang gila-gila kt budak ni. sebab dia penah duduk dgn aku 3 bulan woah. dia suke wat aku gelak, marah, NANGES pun ade. dia suka wat aku mrh sbb dia suka main turun naik tangga. bila naik, dia na trun. ble trun, dia na naik. aku nk biarkn ta bleh, sbb die lembek2 lagi bile jalan. hehe. bila dia nk minum susu. dia mintak kt aku 'melk' = milk bile dia na keluar. dia ckp 'bik' = tubik. dia manje gile tau. lau aku pelok2 mama aku. dia pegi cubet n marah aku gile.



pstu kan, dia suke wat mate cmni. dia kate. dia takot antu. dia kate mata ANTU tu cmtu. haha. aku suka gile sruh dia wat cmtu. budak ni bijak. umur dia bru 1 tahun lebih. tp mcm2 dia da tau. dia bijak gile. smpai org na tipu dia pun dia tahu. haaaa. tp skrg, dia da tade, dia da tgl dgn ma dia, hehe. aku rndu gila kt dia. tp tape lah. skali skala aku pergi rumah dia. kt trg jee. hehe. dia pgl aku  IQAAAA. panjang cmtu la. haha. bleh dikatekn tiap2 ari ma dia col aku sbb adik ayin ni na ckp dgn aku. heee. aku sayang kt dia sangat2 oh. muaaaahhxx skali untuk dia




No comments:

Post a Comment