Wednesday, 1 June 2011

GOLF !

BOSANG BENORNYE NI.
ini GOLF. aku pun x tau lah cmne aku minat main mende ni. tktau la knp. aduyaii. padahal, ayah aku bkn main golf pun. biasenya, org yg main golf ni. ayah atau family dia msti main golf. tp aku? ayah aku? mana main golf. family aku pun mnede yang main golf. pelik btol lah. haha. aku slalu main golf ni dlu. bleh dikatekan setiap hari aku pergi K.D tu main golf ni. tp KDG2 je aku msuk padang. slalu nya aku main kt <---- situ je. haha :)



aku bkn reti sgt pun main. gaye je lebeh. nebeng je lebeh orr. main gtu2 je. msuk tournement pun sampai peringkat negeri je.tu pon x byk peserta. kah3. skrg ni pon, aku da ta main. sbb aku sakit blakang :( suke ati aku la. aku nak main ape. aku x susahkn kt org lain pun. huhuhu. ok tu je. bye. muahx

No comments:

Post a Comment